Erre jól rá kellett pihenni...

Tudom, hogy azt mondtam, a koncert utáni napon jelentkezem, de egy ilyen király koncert után... hhuh.

Eleve egy órával előbb oda értünk mint kellett volna, az előzenekar is csak negyed 9 fele kezdett azt hiszem...Az előzenekar a Marge volt. Messziről sem kedveltem a zenéjüket mikor először hallottam a koncert előtti napon. De másodjára már egészen hallgatható volt. Kicsit melankolikus, nagyon hangos , de mindent összevetve jó a zene amit játszanak. Nekem nem tetszik de valakinek biztos. Így hát nem is hagytak bennem nagy nyomot.

 

A 3 személyes banda :)IMG_20141103_202301.jpg

Aztán jött, amit már hetek óta vártunk, mondjuk Dani egy kicsit jobban mint én. Hiszen nem az én kedvenc bandám, de azért én is szeretem a zenéjüket.

The Asteroids Galaxy Tour Kéremalásan !!!

Olyan zenéje van a Dán együttesnek amin garantáltan nem fogsz unni. Mikor először hallottam őket Mette ( az énekesnő Mette Lindberg ) énekhangjától kirázott a hideg és ezt rossz benyomásként véve tartózkodtam is az alterpop zenéjüktől.

VISZONT kb. 2 héttel ezelőtt jött az én egyetlenem, hogy (végre) Budapestre is jönnek a turné kapcsán, így gyorsangyorsan mennyünk jegyet venni. Mikor először megláttam a röpke 5000 Ft-os jegyára egyből kivert a víz, hiszen kettőnkre az már 10000 Ft és az azért már egy heti hideg élelem simán megvan. De mivel én nagyon kenyérre kenhető vagyok ő pedig nagyon tud teperni mikor akar valamit. Csak sikerült összehozni azt a jegyet.

IMG_20141104_000034.jpg 

Végre oda ért a koncert menete, hogy tombolhatott. Aztán ahogy peregtek a percek arra lettem figyelmes, hogy én is ugrálok, tátogok valami marhaságot, tapsoltam ujjongtam és rohadtul fájt a lábam. A koncert végére le kellett vennem a cipőmet, leizzadtam szét ment a sminkem és semmit sem hallottam. Nem tudom pontosan mikor, de kb a koncert felénél, a szösszenetnyi szünetben felmászott egy idióta színpadra, akit aztán hatásosan b@sztak le onnan. Azon mondjuk jót nevettük.De erősen rontotta az összképet. Egy kis beszámolót holnap még írok , de mostmár igencsak fáradt vagyok. :))